Buitenschoolse opvang

Buitenschoolse opvang en dagopvang

Buitenschoolse opvang Olles Huis

Olles Huis vormt samen met Wonnebald een kindcentrum voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Olles Huis verzorgt de buitenschoolse opvang bij Wonnebald. Als uw kinderen uit school komen, is het belangrijk dat ze goed opgevangen worden. Even bijpraten met een boterham of een kopje thee en tijd om te iets laten zien wat op school is gemaakt. Olles Huis deelt de pedagogische visie van Wonnebald waardoor het voor de kinderen vertrouwd en veilig voelt.  Olles Huis zit in het schoolgebouw van Wonnebald. De jongste kinderen worden door een vertrouwd gezicht opgehaald uit de klas en eten samen met hun vriendjes en vriendinnetjes een boterham. De oudste kinderen eten op school en komen zelfstandig na schooltijd naar de BSO.

Olles Huis verzorgd ook de kinderdagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Er zijn 2 verticale groepen van 0 tot 4 jaar voor dagopvang. Ook is er van maandag/tm donderdag morgens een peuterspeelklas voor kinderen van 2,5 tot 4 jaar.

Olles Huis is het hele jaar iedere werkdag geopend van 7.45 tot 18.30 uur, met uitzondering van de officiële feestdagen.

Klik hier voor meer informatie en bezoek de website van Olles Huis.

Buitenschoolse opvang De Ooievaar

Bij BSO de Ooievaar gaan we iedere dag op avontuur. Lekker naar buiten, sporten, bewegen en de natuur ontdekken. Met onze perfecte locatie tussen de sportvelden, het bos en het strand is dit dan ook geen probleem voor ons. We openen de deur en het avontuur kan beginnen!

We zijn een kleinschalige BSO met veel aandacht voor persoonlijk contact met de kinderen, ouders en collega’s. De kleinschaligheid zorgt voor een huiselijke sfeer en betrokkenheid waar wij als team veel waarde aan hechten.

De kinderen van de Wonnebald worden opgevangen op de locatie Ockenburgh. Hier zijn wij gevestigd in voetbalvereniging PGS. Op deze locatie hebben we ook een 0-4 groep.

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag en sluiten aan op de schooltijden van de Wonnebald. We halen de kinderen op met onze bakfiets. U kunt uw kind tot 18:30 komen ophalen. In vakanties en op margedagen zijn wij geopend van 8.00 – 18.30. We hebben een speciaal vakantieprogramma waarin we samen werken met onze andere vestiging Vroondaal.

Sport & natuur

Wij vinden het belangrijk dat kinderen opgroeien met enthousiasme en respect voor de natuur. Is je kind gek op sporten, buitenspelen of op avontuur gaan? Of wil je juist dat je kind meer in beweging komt en in contact komt te staan met de natuur? Dan is BSO de Ooievaar de perfecte plek! We hebben plaats op alle dagen op onze locatie Ockenburgh.

BSO De Ooievaar

Locatie Ockenburgh, Wijndaelerweg 9, 2554 BZ Den Haag

T: 0643759268, @: info@kdvdeooievaar.nl

Whttps://kdvdeooievaar.nl